کیف پول‌های سخت افزاری، گاوصندوقی فیزیکی هستند که محل ذخیره‌ی امنی برای کلیدهای خصوصی ارز رمزهای شما ارائه می‌دهند. این هارد درایوها که به‌شکل خاصی طراحی شده‌اند، معمولا از طریق USP به کامپیوتر یا تلفن هوشمند شما وصل می‌شوند. چون آنها را به‌شکل آفلاین نگه می‌دارید، ذخیره‌ای سرد برای سکه‌ها و توکن‌هایتان فراهم می‌کنند.

کیف پول سخت افزاری دارای طیفی از ویژگی‌های امنیتی است تا از کلیدهای ارزهای دیجیتال شما محافظت کند. یک پین‌کد از این کیف پول محافظت می‌کند و اغلب ویژگی‌های امنیتی دیگر، مثل صفحه‌‌نمایشی برای دیدن جزئیات تراکنش و دکمه‌هایی روی دستگاه برای تأیید دستی تراکنش‌ها وجود دارند.

اساسا هر کیف پول سخت افزاری دو بخش مجزا دارد. بخش اول، دسکتاپ، موبایل یا وب کلاینت است که به اینترنت وصل می‌شود و تقریبا تمام ویژگی‌های پایه‌ی یک کیف داغ معمولی را دارد.

این کیف پول نرم‌افزاری توانایی ایجاد تراکنش‌هایی را دارد، اما نمی‌تواند آنها را امضا کند که اینجا بخش دوم وارد عمل می‌شود؛ یعنی کیف پول سخت افزاری فیزیکی که حاوی کلیدهای خصوصی شماست. قبل از اینکه تراکنش کامل شود، باید به کیف پول سخت افزاری آفلاین شما فرستاده شود، شما تأیید و دستگاه امضایش کند.

chetor.com=منبع

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *