این روزها تعداد زیادی از کشورهای جهان، از جمله ایران، درگیر ویروس کرونا (covid-19) هستند. به همین دلیل، همه افراد و سازمان‌ها در تلاش هستند تا برای پیشگیری از کرونا، از هر طریق، قدمی بردارند. یکی از خطرپذیرترین موقعیت‌ها برای انتقال ویروس، ردوبدل کردن اشیا با افراد ناقل ویروس کرونا است. بی‌شک پول نقد و کارت بانکی می‌توانند آلوده به این ویروس باشند. در این شرایط، هنگام حضور در اجتماع، تماس با پول، کارت و دستگاه کارت‌خوان اضطراب داریم و مدام از خود می‌پرسیم که مبادا با این کار پای ویروس سمج کرونا را به بدن خود و اطرفیانمان باز کنیم. حتی اگر کارت یا پول به ویروس کرونا آلوده نباشند، این دغدغه وسواس‌گونه بسیار آزاردهنده است.

با وجود اپلیکیشن آپ و امکاناتی مثل کیف پول آپ می‌توانید ریسک انتقال کرونا و نگرانی‌های مربوط به آن را به‌سادگی و تا حدود زیادی کاهش دهید.

باتوجه‌به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت نکات بهداشتی، کیف پول الکترونیک روشی است که می‌تواند سلامتی بدن هنگام پرداخت را تضمین کند.

با استفاده از نشان پرداخت و کیف پول آپ نیازی به تماس مستقیم با دستگاه‌های کارت‌خوان و خودپرداز و حضور در مکان‌های پرخطری مثل بانک نخواهید داشت. با پیمودن چند گام ساده می‌توانید پرداخت‌های خود را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *