چرا باید کیف پول سخت افزاری را به کیف پول دسکتاپی یا آنلاین ترجیح بدهید؟ مزیت اصلی کیف پول سخت افزاری ساده است: به‌شکل گسترده‌ای به‌عنوان امن‌ترین گزینه‌ی ذخیره‌سازی برای سکه‌های ارز رمزی و توکن‌ها درنظر گرفته می‌شود.

برخلاف کیف پول‌های تحت وب و کیف پول‌های نرم‌افزاری دسکتاپ که در خطر هک شدن، بدافزارها و کلاهبرداری قرار دارند، کیف پول‌های سخت افزاری محل ذخیره‌ای آفلاین فراهم می‌کنند. حتی اگر کامپیوتر شما هک شود، جای سکه‌های شما امن خواهد ماند (کلیدهای خصوصی شما به‌شکل امنی در کیف پول سخت افزاری‌تان و نه کامپیوتر شما ذخیره شده‌اند) و کیف پول‌های گم‌شده یا دزدیده‌شده با پین‌کد محافظت می‌شوند.

علاوه‌براین، اگر کیف پول‌‌تان را گم کنید، می‌توانید با استفاده از عبارت بازیابی، سکه‌هایتان را بازیابی کنید. این عبارت، رمزی و منحصربه‌فرد است و می‌توانید آن را روی کاغذ بنویسید و در محلی جدا ذخیره کنید. این عبارت بازیابی به شما اجازه می‌دهد که اگر مشکلی پیش آمد، دارایی‌هایتان را بازیابی کنید.

مثال‌های بی‌شمار و مشهوری از هکرها و جرائم سایبری هست که سکه‌ها را از صرافی‌ها و کیف پول‌های داغ دزده‌اید، بنابراین انتخاب کیف پول سخت افزاری با آرامش خاطر همراه است. اگر قصد دارید مقدار زیادی ارز رمز را برای هر مدتی نگه دارید، انتقال آن به کیف پول سخت افزاری ارزش تلاش و هزینه‌ی شما دارد.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *