معرفی کوتاه  کتاب:

در کتاب بورس مساوی ثروت: راهنمای کاربردی برای ورود و شروع سرمایه گذاری در بورس ایران، تالیف اسماعیل رسولیان، درمی‌یابیم که چه فرصت‌هایی در اطرافمان وجود دارد و ما نسبت به آن بی‌تفاوت هستیم. فرصت‌هایی که به ما کمک می‌کنند ثروتمند شویم و زندگی راحتی در آینده داشته باشیم.ما می‌توانیم با اندک پولی که داریم، قدم‌های بزرگی برای ثروتمند شدن برداریم. همه شما تلاش می‌کنید تا با جمع کردن پولی که از کار کردنتان به‌دست می‌آورید زندگی راحتی در آینده داشته باشید. این جدایِ از این فکر است که شما درحال پول جمع کردن هستید تا سرمایه تان زیاد شود و شما هم در چندین سال آینده به جمع ثروتمندا ملحق شوید. کتاب بورس مساوی ثروت، به‌ ما می‌گوید که پول‌‌هایمان در گذر زمان به دلایل مختلف ارزش خود را از دست می‌دهند و اگر ما قصد ثروتمند شدن داریم، باید ارزش این پول‌ها را حفظ کنیم و آن‌ها را رشد دهیم.

بورس مساوی ثروت یک فرصت است برای کسانی که دوست دارند برای آرامش آینده زندگیشان از تمام فرصت‌های موجود، استفاده کنند و محدود به فرصت‌های قدیمی و دست و پاگیر گذشته نشوند.

 

 

این روزها اگر اندکی به مردم و تلاش‌هایشان دقت کنید متوجه خواهید شد که هرکس با توجه به آنچه به فکرش می‌رسد اقدامی انجام می‌دهد تا زندگی بهتر و راحت‌تری داشته باشد. اضافه شدن تعداد افراد دو شغله، یا کار‌کردن تمام افراد خانواده می‌تواند نمونه واضحی بر این تلاش باشد.

مردم در کنار تمام تلاش‌هایی که می‌کنند ارزش چیزهایی که دارند را درک نمی‌کنند و در مقابل نداشته‌هایشان برایشان از ارزش بالاتری برخوردار است. این روزها مردم برای بیشتر داشتن تلاش می‌کنند اما داشته‌هایی که از این تلاش به دست‌می‌آورند فرقی با نداشته ندارد. افراد ارزش سرمایه‌هایشان را در پیچ و خم نداشته‌هایشان گم کرده‌اند. در صورتی که این سرمایه‌هایی که هر روز هرچند کم در حال رشد است و هر روز به یک تکه بی‌ارزش تبدیل می‌شود و در گوش و کنار منازل و… خاک می‌خورد، ارزشی دارد که تنها در بورس می‌توانید به آن فکر کنید.

از نظر بیشتر شما 100 هزارتومان ارزش زیادی ندارد و نمی‌توانید با آن نقشه‌های بزرگی بکشید که شما را به خواسته‌هایتان برساند. شما ارزشی برای این مقدار پول قائل نیستید و حتی به این فکر نمی‌کنید که همین پول در آینده نزدیک تبدیل به سرمایه بزرگی خواهد شد به شرطی که ارزش آن را بدانید و در راه درستی استفاده کنید.

کافی است کمی دیدگاهتان را عوض کنید و فرصت‌های اطرافتان را شناسایی کنید و برای داشته‌هایتان ارزش قائل شوید. شما عادت کرده‌اید سرمایه‌هایتان را فدای چیزهایی کنید که بودن یا نبودنشان فرقی به حال شما ندارد. اما اگر به اصل سرمایه و رشد ارزش آن فکر کنید دنیایتان تغییر خواهد کرد.

کتاب بورس مساوی ثروت، فرصتی به نام بورس را به شما معرفی می‌کند که نه تنها ارزش پول شما را حفظ می‌کند بلکه باعث رشد تصاعدی آن نیز می‌شود.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *