برای ذخیره‌کردن بیت کوین از کیف پول دیجیتال استفاده می‌شود تا موقعی که فرد بخواهد آن را خرج کند یا آن را با ارز دیگری معاوضه کند. کیف پول‌ها از نظر قابلیت‌ها و امکانات امنیتی با همدیگر متفاوت‌اند؛ بنابراین خیلی مهم است که کیف پول مناسبی انتخاب کنید.

وقتی کیف پول مناسبی پیدا کردید، باید آن را دانلود کنید. به افراد مبتدی توصیه می‌شود کیف پول ساده‌ای پیدا کنند که فرایند انتقال پول در آن راحت صورت بگیرد. این کیف پول‌ها را می‌توانید به‌صورت رایگان دانلود کنید؛ اما نرخ تراکنش آنها بسته به اینکه از کدام صرافی استفاده کنید، متفاوت است.

در ادامه چند کیف پول معرفی می‌کنیم:

کیف پول (Coinbase): این کیف پول، مستقیم به حساب شما در این صرافی متصل است که این ویژگی، آن را به یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های آمریکا تبدیل کرده است. وقتی ثبت‌نام کامل شد، مقداری پول از حساب شما برای امنیت بیت کوین‌ها، کسر می‌شود، بعد می‌توانید از هر دستگاهی به حساب خود دسترسی داشته باشید و عمل انتقال یا معاوضه را انجام دهید.

کیف پول (Exodus): اپلیکیشنی است که به‌صورت آفلاین نیز می‌توان از آن استفاده کرد. این کیف پول از ارزهای رمز پایه‌ی متفاوتی پشتیبانی می‌کند. استفاده از آن رایگان است و می‌توانید از بستر تبادل ارز آن نیز استفاده کنید. داخل اپلیکیشن امکاناتی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تصویر بهتری از ارزهای خود داشته باشید.

کیف پول (Mycelium): یک کیف پول موبایل است که با کیف پول سخت‌افزاری (Trezor) و همین‌طور مرورگر (Tor) کاملا هماهنگ است.

نکته‌ی مهم: کیف پول‌های آنلاین برای شروع خرید بیت کوین مناسب هستند؛ اما اگر ارزش بیت کوین‌ها یا سایر ارزهای دیجیتال شما خیلی بیشتر شود، بهتر است آنها را برای امنیت بیشتر به‌صورت آفلاین نگهداری کنید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *