در بازار کار، پرداخت عالی در قبال عملکرد عالی انجام می‌شود. هدف شما باید این باشد که با یادگیری تمام جزئیات و فوت‌وفن‌های شغل خود به متخصص طراز اول آن حرفه تبدیل شوید.

«کیفیت زندگی شما صرف نظر از اینکه در چه حوزه‌ای کار می‌کنید، به این بستگی دارد که تا چه حد خود را متعهد می‌دانید که در کارتان بهترین باشید.» وینس لومباردی

متعهد بودن به انجام کار به بهترین شکل ممکن دیر یا زود شما را به درآمد و جایگاهی که شایستگی‌اش را دارید، خواهد رساند. زندگی شما فقط هنگامی بهتر می‌شود که شما بهتر شوید و چون محدودیتی برای بهتر شدن وجود ندارد، مرزی نیز برای بهتر کردن زندگی‌تان قابل تصور نیست. پس عزم شما برای قرار گرفتن در میان افراد سرآمد شغل خود می‌تواند نقطه‌ی عطف و کلید موفقیت‌های مالی شما باشد. از خود بپرسید چه مهارتی است که اگر آن را بیاموزم و به نحو احسن انجام بدهم، بیشترین تأثیر مثبت را در کار و زندگی‌ام خواهد داشت؟ سپس به‌طور مستمر برای بهتر شدن در آن تلاش کنید. به زودی شاهد پیشرفتی که این مهارت در افزایش دستمزد و وضعیت مالی شما ایجاد می‌کند، خواهید بود و نیز احساس بهتری نسبت به خودتان و کاری که انجام می‌دهید خواهید داشت. از طرف دیگر همیشه سعی کنید کار و خدمتی بیش از دستمزد خود انجام بدهید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *